1. Hodnotenie, testovanie a typy testov
SYS | 0115712 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502072305.4 | |
100 | $a 20100709a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Hodnotenie, testovanie a typy testov $f Eva Stradiotová |
330 | $a Príspevok sa zaoberá hodnotením. Cieľom hodnotenia je zbierať informácie a zaradiť ich do systému, ktorý nám odkrýva, prípadne určuje hodnoty (kvality) týchto informácií. Hodnotenie sa týka študentov, učiteľov a tiež kurzov. Metódy hodnotenia môžu byť kvantitatívne, napr. testy a kvalitatívne, napr. pozorovanie, rozhovor a dotazník. V príspevku sa rozoberá testovanie a tiež rôzne typy testov. Na konci príspevku je stručné zhrnutie výhod a nevýhod použitia jednotlivých testov v procese hodnotenia. | |
463 | -1 | $1 011 $a 1337-9321 $1 200 1 $a Fórum cudzích jazykov $e časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov $v Roč. 2, č. 2 (2010), s. 63-70 $1 210 $a [Sládkovičovo] $c Ústav jazykov a odbornej komunikácie, Vysoká škola Visegrádu v Sládkovičove $d 2010 $1 215 $a CD-ROM |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0066955 $a Stradiotová $b Eva $f 1963- $p EUBFAJKAJ $9 100 $4 070 $T Katedra anglického jazyka FAJ |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20100709 $g AACR2 |