1. Čo nám povedia Box ploty?
SYS | 0120503 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240502072345.2 | |
100 | $a 20101025a2009łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Čo nám povedia Box ploty? $f Erika Liptáková, Matej Hudák |
330 | $a Spôsob ako možno prehľadne pomocou diagramov box-plot porovnať výsledky písomiek medzi jednotlivými skupinami študentov. Použitie metódy pri porovnávaní výsledkov písomiek/testov v jednotlivých triedach alebo medzi školami navzájom. | |
463 | -1 | $1 011 $a 1335-7794 $1 200 1 $a Matematika Informatika Fyzika $e didaktický časopis pre učiteľov matematiky, informatiky, fyziky $v Roč. 18, č. 34, s. 7-12 $1 210 $a Prešov $c MIF Metodologicko-pedagogické centrum $d 2009 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004874 $a previerky |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006551 $a testy didaktické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002453 $a informatika aplikovaná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001941 $a efektívnosť vzdelávania |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0028157 $a Liptáková $b Erika $p EUBPHFKIM $9 50 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0021063 $a Hudák $b Matej $f 1984- $p EUBPHFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20101025 $g AACR2 |