1. Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia
Title | Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia |
---|---|
Parallel title | Undergraduate macroeconomics dilema and an empirical study |
Author info | Karol Szomolányi |
Author | Szomolányi Karol EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI |
Source document | Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi X : zborník príspevkov zo seminára : 29. – 31. máj 2013, Čingov – Slovenský raj. [S. 1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3646-2 |
Výstup z projektu | VEGA 1/0595/11 Analýza hospodárskych cyklov v ekonomikách eurozóny (so zreteľom na špecifiká slovenskej ekonomiky) s využitím ekonometrických a optimalizačných metód |
Note | VEGA 1/0595/11 |
Document kind | schedule of articles from year books |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
systematics | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Keywords | makroekonomika * výučba vedecká * univerzity * cykly hospodárske * keynesizmus * mikroekonomika |
Annotation | Ako by mala byť vyučovaná makroekonómia v prvom stupni univerzitného štúdia. Autor porovnáva dva prístupy založené na teórii reálneho hospodárskeho cyklu a na súčasnej keynesovskej teórii. Odporúčanie výučby makroekonómie na prvom univerzitnom stupni využitím mikroekonomických východísk. |
Public work category | Reports at home scientific conferences |
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
No. of Archival Copy | E13 00683-018, originál dokumentu |