1. Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions (the example of Slovak wineries)
:HLUŠKOVÁ, Tatiana - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions (the example of Slovak wineries). In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 : adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3664-6, s. 49-61. VEGA 1/1185/12, VEGA 1/0461/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).