Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10][CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4
Príspevok je zameraný na zadefinovanie nízkonákladového marketingu a hľadanie odpovede na otázku, či je možné stotožniť tento pojem s guerilla marketingom. Zásadné rozdiely medzi tradičným a nízkonákladovým marketingom. Na základe analýzy špecifík guerilla marketingu autorka identifikuje jednotlivé varianty tohto nového marketingového smeru. Varianty nízkonákladového marketingu - ambient marketing, ambush marketing, astroturfing, buzz marketing, mosquito marketing, virálny marketing.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E13 01509-056, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
676.4 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.