Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 270-275 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1
Kreditný rating a kreditný skóring - dve metódy na hodnotenie úverovej schopnosti dlžníka splácať svoje záväzky. Definície kreditného ratingu a skóringu. Rozdiel medzi ratingom a skóre. Úverové registre, tzv. Credit Bureaus v zahraničí a na Slovensku.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E14 01380-003, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
550.6 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.