Aplikácie kvantitatívnych metód v ekonómii : [zborník príspevkov] : 5. vedecký seminár doktorandov v študijnom odbore 3.3.24 Kvantitatívne metódy v ekonómii : 3. jún 2015 [Bratislava, Slovensko]. S. [40-44] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Dúžik Ondrej ; Terek Milan ; Bilíková Mária ; Aplikácie kvantitatívnych metód v ekonómii Vedecký seminár doktorandov v študijnom odbore 3.3.24 Kvantitatívne metódy v ekonómii. ISBN 978-80-225-4197-8
Dôvody, prečo je v priamom marketingu dôležité zamýšľať sa nielen nad samotnou odozvou kampane ale tiež nad inkrementálnou odozvou. Výhody a nevýhody tradičného prístupu modelovania pravdepodobnosti sledovanej udalosti (nákup, odchod zákazníka) a ich porovnávanie. Postupy pri modelovaní inkrementálnej odozvy a aplikácia v praxi pri riešení problémov s odozvou v priamom marketingu.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E15 01481-006, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
495 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.