Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9
Note
I-15-101-00
Document kind
schedule of articles from year books
Language
Slovak
Country of Edition
Slovak Republic
systematics
65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
Ako aj pri iných existujúcich podnikoch, tak aj pri startupoch sú zákazníci jednou z najdôležitejších častí podnikania. Niektorí autori tvrdia, že zákazníci sú najdôležitejší, dokonca dôležitejší ako samotný produkt. V prípade startupov to platí niekoľkonásobne viac. Na prvom mieste dôvodov zlyhania startupov je neexistujúci trh. Startupy majú najmä počúvať zákazníkov, ich potreby a priania. Proces Vývoja zákazníkov podľa Blanka. Štyri typy zákazníkov podľa Blanka.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E15 01759-059, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
484.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.