Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. Roč. 7, č. 3 (2017), s. 40-48. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2017. ISSN 1338-435X
Analýza možných aplikácií teórie hier v procese rozhodovania manažérov v praxi rôznych podnikov. Na ich rozhodnutia majú vplyv aj iné subjekty, mimo prostredia podniku, ktorými sú hlavne zákazníci, dodávatelia a konkurenti. Tieto subjekty však majú iné, spravidla protichodné záujmy, ktoré musia brať manažéri do úvahy pri výbere stratégie. Na úspešnosť vybraného rozhodnutia majú vplyv aj metódy, ktoré boli aplikované na jeho identifikáciu. Charakteristika možnosti aplikácie teórie hier v rozhodovaní a uviesť praktické príklady výberu konkrétneho rozhodnutia sledujúc stanovený cieľ v podmienkach stanovených rozhodovacími parametrami.