1. Exploring How Emotional Intelligence Contributes to Virtual Teams: Interpretive Analysis of a Phenomenological Study
SYS | 0243669 | |
---|---|---|
LBL | 00000nla--22^^^^^---450- | |
005 | 20220803170657.6 | |
017 | 70 | $a 10.19044/esj.2018.v14n5p19 $2 DOI |
100 | $a 20180529d2018łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a MK | |
200 | 1- | $a Exploring How Emotional Intelligence Contributes to Virtual Teams: Interpretive Analysis of a Phenomenological Study $f William L. Quisenberry |
330 | $a Potenciálne prínosy emocionálne inteligentných členov virtuálneho tímu. Zvyšovanie výkonnosti tímu vďaka členom s vyššími emocionálnymi kvocientami. Analýza fenomenologickej štúdie, v ktorej sa prostredníctvom elektronických dotazníkov a prieskumov uskutočnili rozhovory s 31 virtuálnymi členmi tímu. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0241464 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 14, no. 5 (2018), pp. 19-39 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2018 |
541 | 1- | $a Prieskum, ako emocionálna inteligencia prispieva k práci virtuálnych tímov: interpretačná analýza fenomenologickej štúdie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006560 $a tímy pracovné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002952 $a inteligencia emocionálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0043646 $a inteligencia sociálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007628 $a zvyšovanie produktivity |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0044853 $a výkony pracovné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0067839 $a práca z domu |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0070783 $a Quisenberry $b William L. $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20180529 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |