1. Podpora výučby matematiky informačno-komunikatívnymi technológiami
SYS | 0246754 | |
---|---|---|
LBL | 00000nla--22^^^^^---450- | |
005 | 20240502073946.7 | |
035 | $a 67275 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20180802d2018łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Podpora výučby matematiky informačno-komunikatívnymi technológiami $d Using Information Communication Technology to Support Mathematics Teaching $f Galina Horáková |
301 | $a VEGA 1/0221/17 | |
330 | $a Dôležité miesto informačno-komunikačných technológií vo vzdelávacom procese. Ilustrácia toho, čo študentom výpočtová technika môže dať a čo, pri neporozumení základnej matematiky, môže vziať na príklade z oblasti zložených rozdelení pravdepodobnosti. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0246296 $1 010 $a 978-80-225-4512-9 $1 200 1 $a Softvérová podpora v ekonomicko-matematických a aktuárskych modeloch $b elektronický zdroj $e recenzovaný monograficky zborník vedeckých prác $d Software Support in Economic-Mathematical and Actuarial Models $g zostavovateľ: Ingrid Ondrejková Krčová $g recenzenti: František Peller, Anna Starečková $v S. 24-28 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 121 s. [6,1 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0028741 $a Ondrejková Krčová $b Ingrid $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029396 $a Peller $b František $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005184 $a Starečková $b Anna $4 675 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004662 $a pravdepodobnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0048650 $a Horáková $b Galina $p EUBFHIKMA $4 070 $9 100 $f 1951- $T Katedra matematiky a aktuárstva FHI |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20180802 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |