Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. S. 107-120. - Banská Bystrica : Belianum, 2018 / Kusá Alena ; Minárová Martina. ISBN 978-80-557-1452-3
Teoretické východiská problematiky. Spotrebiteľské hnutie - konzumerizmus. Charakteristika a definície spotrebiteľa. Výsledky prieskumu uskutočneného v r. 2016 so zameraním získať informácie o povedomí spotrebiteľov o ich právach, povinnostiach, postojoch k spotrebiteľskej problematike.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E18 00671-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
690.3 KB
from the EU IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.