1. Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars
Title | Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars . 14. Chapter | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Vykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov | ||||||||
Author info | Petra Srnišová | ||||||||
Author | Srnišová Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI | ||||||||
Source document | Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. Pp. 142-149 online. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Great Britain | ||||||||
Keywords | účtovníctvo * vzdelávanie * inovácie sociálne * analýza kvantitatívna | ||||||||
Annotation | Skúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík. | ||||||||
Public work category | Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E19 00168-003, online | ||||||||
|