Faktory ako neustále sa prehlbujúca globalizácia trhu, vysoká konkurencia, výroba výrobkov. Podniky stále viac a viac globálnych zdrojov svojich dodávok a súčiastok hľadaných efektívne spôsoby koordinácie toku materiálov do a zo podniku. Kľúčom k súčinnosti je orientácia na užšie vzťahy s dodávateľmi. Získanie správneho produktu pre zákazníka rýchlejšie a spoľahlivejšie od konkurencie sa už nepovažuje za konkurenčnú výhodu, ale za požiadavku na trhu. Zákazníci požadujú, aby výrobky boli dodané rýchlejšie, presne načas a bez poškodenia. Každá z daných požiadaviek si vyžaduje užšiu koordináciu podniku s dodávateľmi a distribútormi. Poukázanie na postavenie SCM medzi manažérskymi nástrojmi využívanými v podnikovej praxi.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00777-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
843 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.