1. Social Web Applications as Means to Enhance Lifelong Learning and Professional Development of Teachers
Title | Social Web Applications as Means to Enhance Lifelong Learning and Professional Development of Teachers : a Tool to Support Assessment of Their Impact | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Sociálne webové aplikácie ako prostriedky na zlepšenie celoživotného vzdelávania a profesijného rozvoja učiteľov: nástroj na podporu posúdenia ich vplyvu | ||||||||
Author info | Andreas Koskeris, Georgia Boura, John Garofalakis | ||||||||
Author | Koskeris Andreas | ||||||||
Co-authors | Boura Georgia | ||||||||
Garofalakis John | |||||||||
Source document | European Scientific Journal. Vol. 16, no. 19 (2020), pp. 96-119. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431 | ||||||||
DOI | 10.19044/esj.2020.v16n19p96 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Portugal | ||||||||
Keywords | vzdelávanie celoživotné * učitelia * rozvoj profesijný * zručnosti * siete sociálne * technológie informačné * technológie komunikačné * blogy * informatika | ||||||||
Annotation | Aplikácia nových technológií v triede spôsobila, že potreba neustáleho profesijného rozvoja je pre učiteľov ešte dôležitejšia. Začlenenie informačných a komunikačných technológií (IKT) do výučby je zložitý proces a človek sa môže stretnúť s mnohými ťažkosťami. Profesijný rozvoj učiteľov a sociálny web. Projekt profesionálneho rozvoja zameraný na rozvoj využívania IKT vo vedeckom vzdelávaní vo Fínsku. Využitie Facebooku, Twiteru, blogov na profesionálny rozvoj učiteľov a čerpanie skúseností. Prípadové štúdie a praktické závery z nich. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Numbers | 2020: 19 | ||||||||
|