1. Social Web Applications as Means to Enhance Lifelong Learning and Professional Development of Teachers
| Title | Social Web Applications as Means to Enhance Lifelong Learning and Professional Development of Teachers : a Tool to Support Assessment of Their Impact | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Translation | Sociálne webové aplikácie ako prostriedky na zlepšenie celoživotného vzdelávania a profesijného rozvoja učiteľov: nástroj na podporu posúdenia ich vplyvu | ||||||||
| Author info | Andreas Koskeris, Georgia Boura, John Garofalakis | ||||||||
| Author | Koskeris Andreas | ||||||||
| Co-authors | Boura Georgia | ||||||||
| Garofalakis John | |||||||||
| Source document | European Scientific Journal. Vol. 16, no. 19 (2020), pp. 96-119. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431 | ||||||||
| DOI | 10.19044/esj.2020.v16n19p96 | ||||||||
| Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
| Language | English | ||||||||
| Country of Edition | Portugal | ||||||||
| Keywords | vzdelávanie celoživotné * učitelia * rozvoj profesijný * zručnosti * siete sociálne * technológie informačné * technológie komunikačné * blogy * informatika | ||||||||
| Annotation | Aplikácia nových technológií v triede spôsobila, že potreba neustáleho profesijného rozvoja je pre učiteľov ešte dôležitejšia. Začlenenie informačných a komunikačných technológií (IKT) do výučby je zložitý proces a človek sa môže stretnúť s mnohými ťažkosťami. Profesijný rozvoj učiteľov a sociálny web. Projekt profesionálneho rozvoja zameraný na rozvoj využívania IKT vo vedeckom vzdelávaní vo Fínsku. Využitie Facebooku, Twiteru, blogov na profesionálny rozvoj učiteľov a čerpanie skúseností. Prípadové štúdie a praktické závery z nich. | ||||||||
| Database | ARTICLES | ||||||||
| References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
| Numbers | 2020: 19 | ||||||||
| |||||||||