Nové impulzy vo výskume cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 113-120 CD ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2020 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Stradiotová Eva. ISBN 978-80-972278-6-9
Ťažiskom príspevku sú nemecké frazeologizmy, ktoré boli použité v reklame a v rôznych kampaniach, lebo ich úpravy prinášajú pridanú hodnotu. Analýza skutočnosti, že v kombinácii idiomatického jazyka s obrazovým materiálom existujú určité spoločné prvky, podľa ktorých môžu byť klasifikované.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00371-004, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
997.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.