Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 34-42 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113
Definícia, koncept, rámec a kritická analýza marketingu. Štúdie o marketingových otázkach vo vzťahu ku konceptu udržateľnosti. Vývoja udržateľnosti v marketingu. Vzťah medzi konceptom spoločenského marketingu a udržateľného marketingu. Zelený marketing a zelenší marketing.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00638-006, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
448.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.