Marketing Aspects of the Use of Social Media by Higher Education Institutions in Slovakia
Author info
Ivan Hlavatý
Author
Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
Source document
MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 51-59 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2020 International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4787-1
Využitie sociálnych médií, nástroja integrovanej marketingovej komunikácie vysokoškolských inštitúcií, ako spôsobu oslovenia cieľovej skupiny súčasných a potenciálnych budúcich študentov, absolventov, učiteľov a ďalších zainteresovaných strán. Vysokoškolské inštitúcie na Slovensku a sociálne médiá ako nástroj marketingovej komunikácie, budovanie značky inštitúcie ako celku či fakulty a metriky kontroly úspešnosti ich využívania. Marketingový prieskum zameraný na využívanie sociálnych médií vysokoškolskými inštitúciami a ich fakultami formou štandardizovaného dopytovania elektronickým dotazníkom s 21 otázkami v období 18. 11. 2019 – 26. 1. 2020 s 21 z celkového počtu 37 vysokoškolských inštitúcií pôsobiacich na Slovensku a 62 z 115 fakúlt.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00675-007, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
202.4 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.