1. Modalized Speech Acts in a Spoken Learner Corpus: The Case of Can and Could
Title | Modalized Speech Acts in a Spoken Learner Corpus: The Case of Can and Could | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Modalizovaná reč pôsobí v hovorovom korpuse študenta: Prípad can a could | ||||||||
Author info | Petra Huschová | ||||||||
Author | Huschová Petra | ||||||||
Source document | Topics in Linguistics. Vol. 22, Issue 1 (2021), pp. 27-37. - Varšava : Sciendo, 2021. ISSN 2199-6504 | ||||||||
DOI | 10.2478/topling-2021-0003 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Poland | ||||||||
Keywords | jazyky cudzie * angličtina * jazykoveda * študenti | ||||||||
Annotation | Tento príspevok skúma použitie modálnych pomocných slovies v rečových aktoch produkovaných študentmi anglického jazyka. Jeho cieľom je preskúmať syntaktické vzorce, sémantické vlastnosti a pragmatické funkcie výpovedí obsahujúcich can a could. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Numbers | 2021: Issue 1 | ||||||||
|