1. Czech and Slovak Educators' Online Teaching Experience: A Covid-19 Case Study
Title | Czech and Slovak Educators' Online Teaching Experience: A Covid-19 Case Study | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Online výučba českých a slovenských pedagógov: prípadová štúdia Covid-19 | ||||||||
Author info | Jozef Hvorecký, Michal Beňo, Soňa Ferenčíková, Renata Janoščová, Jozef Šimúth | ||||||||
Author | Hvorecký Jozef | ||||||||
Co-authors | Beňo Michal | ||||||||
Ferenčíková Soňa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF | |||||||||
Janoščová Renata | |||||||||
Šimúth Jozef | |||||||||
Source document | Acta Informatica Pragensia. Vol. 10, no. 3 (2021), pp. 236-256 online. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. ISSN 1805-4951 | ||||||||
DOI | 10.18267/j.aip.162 | ||||||||
Note | VEGA 1/0420/19. - Registrovaný: Scopus | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Country of Edition | Czech Republic | ||||||||
Keywords | pandémia * vzdelávanie dištančné * informatika * štatistika * pedagógovia | ||||||||
Annotation | Hlavným cieľom štúdie je preskúmať, ako sa zmenila online výučba počas pandémie Covid-19. Venuje sa skúsenostiam a názorom pedagógov českých a slovenských univerzít v období od prvých dní uzávierky COVID-19 (marec 2020) až po vrchol jej druhej vlny (máj 2021). Na preskúmanie vplyvu disharmónie sa zisťovali aktivity a správanie českých a slovenských vysokoškolských pedagógov počas ich online výučby. Použitie prístupu deskriptívnej štatistiky. | ||||||||
Public work category | ADM | ||||||||
Registered in | SCOPUS | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E21 00888-001, online | ||||||||
|