Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 102-111 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2
Marketingový minimalizmus ako jeden z moderných aspektov tvorby cirkulárnej ekonomiky. Udržateľná ekonomika s optimálnym využitím prírodných zdrojov, schopnosťou ich spätného a opätovného využitia s cieľom minimalizovať náklady a zanechať nasledujúcim generáciám k dispozícii životné prostredie, ktoré nebude zničené. Inovácia marketingového mixu a implementácia marketingového minimalizmu.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00907-010, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
892.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.