Projektový manažment pre nové obchodné modely v automobilovom priemysle
Author info
Patrick Gühring, Peter Markovič
Author
Gühring Patrick EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Co-authors
Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 119-128. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4992-9
Tento článok je o riadení projektov pre nové obchodné modely v automobilovom priemysle a o tom, ako ho možno implementovať, aby sa zabezpečil udržateľný úspech spoločnosti v dnešnom svete so všetkými existujúcimi podmienkami a obmedzeniami. V prvej časti sa práca týka vedeckých podmienok k danej téme, ďalej nasledujú vysvetlivky, ako aj cieľ práce a na základe toho výsledok práce. Je vysvetlené, ako sa charakteristika projektu prejavuje a čo tvorí projekt, v ďalšom procese sa autor práce zaoberá postupom v projekte, to zahŕňa okrem iného štruktúru rozpisu prác, pracovné balíky, míľniky, Ganttov diagram, ako aj plán zdrojov. Tieto aspekty sú čiastočne vysvetlené a podporené príkladmi z praxe.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00599-015, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
930.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.