1. Kognitívna zaujatosť
SYS | 0290929 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075225.1 | |
100 | $a 20230206ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Kognitívna zaujatosť $e manažérstvo dobrého učiteľa $f Martina Kosturková |
330 | $a Kognitívna zaujatosť je systematický myšlienkový proces spôsobený tendenciou ľudského mozgu zjednodušovať spracovanie informácií cez filter osobných skúseností a preferencií. Ide o chybu v myslení, ktorá ovplyvňuje naše rozhodnutia. Dôsledky môžu byť dehonestujúce pre jednotlivca aj spoločnosť. Rozvoj tejto sociálnej zručnosti je potrebný kvôli rešpektovaniu spoločenských noriem a racionality úsudku. Odporúčania Daniela Kahnemana a jeho dva systémy ľudského myslenia. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0288982 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 17, č. 11 (2022), s. 15-17 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2022 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005187 $a psychológia aplikovaná |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0079147 $a Kosturková $b Martina $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20230206 $g AACR2 |