Programy vyššieho vzdelávania by mali rozvíjať globálne vodcovské kompetencie prostredníctvom kultúrnej expozície, globálneho vzdelávania a multikultúrnej tímovej práce. Projekt PROMINENCE navrhol model, ktorý možno efektívne využiť v intenzívnych medzinárodných programoch na budovanie globálnej gramotnosti študentov, kultúrnej inteligencie a globálneho myslenia prostredníctvom praktických skúseností, simulácií a spätnej väzby, ktoré zlepšujú ich znalosti a odbornosť v nových, kultúrne rôznorodých prostrediach.
Public work category
Scientific works in not noticed year-books from international undertakings, foreign year-books
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00234-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
899.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.