Social Media in the Marketing of the Selected Brand
Author info
Mária Janošková, Erik Weiss
Author
Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Co-authors
Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Source document
"Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 35-44. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4
Sociálne médiá v súčasnosti už nie sú novým trendom, považujeme ich za neodmysliteľnú súčasť marketingovej komunikácie. Ponúkajú nové príležitosti priamej komunikácie s cieľovým trhom. Ich výhodou pre oblasť podnikania a marketingu je možnosť komunikovať so zákazníkmi priamo a včas. Obchodné spoločnosti často prepájajú svoje webové stránky so sociálnymi médiami, a so svojimi účtami na sociálnych sieťach. Podstatou sociálnych sietí nie je len vzájomná interakcia medzi ľuďmi, ale ich úlohou je v súčasnosti aj marketing. Cieľom príspevku je poukázať na nové trendy v komunikácii so zákazníkmi prostredníctvom sociálnych médií. Analyzovali sme súčasný stav na príklade vybranej značky zameranej na výrobu a predaj oblečenia, založenej na Slovensku.
Public work category
Invited reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00590-006, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
485.4 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.