Riadenie vzťahov v službách – čo znamená budovanie vzťahov a aký význam má v luxusnom hotelovom priemysle
Author info
Tobias Barthelt, Peter Markovič
Author
Barthelt Tobias EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Co-authors
Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 3 (2023), s. 9-20. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028
Na základe tézy, že budovanie vzťahov zostane základným faktorom úspechu v službách aj v budúcnosti, sú v tomto článku analyzované dve kľúčové otázky: Aké faktory charakterizujú budovanie vzťahu so zákazníkom alebo hosťom? A ako sa táto téma realizuje v praxi? Aby sme sa dostali k podstate týchto otázok, boli ako kvalitatívna výskumná metóda vybrané pološtruktúrované expertné rozhovory. Získané výsledky ukazujú konsenzus medzi odborníkmi. V rozhovore povedali, že budovanie vzťahov je kľúčom k úspechu v službe, teraz aj v budúcnosti. Podrobnejšia analýza základných faktorov odhaľuje, že niektoré sú zložitejšie, ako by sa na prvý pohľad dalo predpokladať. Aj pohľad do praxe ukazuje, že realizácia témy „budovanie vzťahov“ sa ešte nestala súčasťou DNA väčšiny hotelov.
Public work category
Scientific titles in home not carented magazines and other year-books