1. Legislatívna akcelerácia inklúzie v školskom prostredí: implikácie pre školskú prax
Title | Legislatívna akcelerácia inklúzie v školskom prostredí: implikácie pre školskú prax |
---|---|
Author info | Naďa Bizová |
Author | Bizová Naďa |
Source document | Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 19, č. 2 (2024), s. 10-14. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849 |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
Keywords | školy * vzdelávanie inkluzívne * diverzita * zákony * Organizácia spojených národov * právo medzinárodné * Plán obnovy |
Annotation | Inkluzívny prístup vo výchove a vzdelávaní je definitívne ukotvený v školskej legislatíve a národných strategických dokumentoch, úlohou ktorých je akcelerovať proces inklúzie v školskom prostredí. Zaradenie inkluzívneho vzdelávania medzi priority Plánu obnovy a odolnosti SR naštartovalo dlho odkladané legislatívne zmeny a vyústilo do konkrétnych výstupov, vďaka ktorým sa školy majú stať viac inkluzívnymi a schopnými vzdelávať žiakov s diverzitou. |
Database | ARTICLES |
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Numbers | 2024: 2 |