Zámerom nášho výskumu bolo preskúmať obsah a rozsah vzdelávania (uvedený v hodinách) na zvýšenie digitálnej gramotnosti potrebnej pre výkon povolania, kde sme skúmali vybrané formy vzdelávania. Výskum bol realizovaný dotazníkovým prieskumom. Cieľom príspevku bolo poukázať na dôležitosť rôznych oblastí vzdelávania pri rozvoji digitálnych vedomostí a zručností a odporučiť preferované formy vzdelávania v jednotlivých oblastiach digitálnej gramotnosti. Z výsledkov výskumu vyplýva, že zamestnanci v našej výskumnej vzorke najviac využívali sebavzdelávanie, nasledované rovesníckym vzdelávaním. Organizované učenie sa využívalo len minimálne. Štatistická významnosť bola preukázaná v prípade sebavzdelávania v rôznych obsahových oblastiach digitálnej gramotnosti. Pre rozdiel vo formách vzdelania od pôvodného vzdelania alebo od súčasnej pracovnej pozície sa štatistická významnosť nepreukázala.
Public work category
Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books