Špecifiká online marketingu v praxi alternatívnej medicíny
Author info
Manfred Renner, Patrick Gühring, Peter Markovič
Author
Renner Manfred EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Co-authors
Gühring Patrick EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. S. 120-147. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025 / Hajduová Zuzana ; Markovič Peter ; Hampel Katarzyna ; Bobenič Hintošová Aneta ; Beug Benjamin. ISBN 978-80-225-5227-1
Cieľom tohto článku je demonštrovať špecifiká online marketingu na základe objasnenia východiskovej situácie naturopatickej praxe s prihliadnutím na právnu úpravu so zameraním na definovanie vhodných nástrojov a možností kvalitatívneho hodnotenia efektívnosti. Návrh výskumu je založený na kvalitatívnom prístupe s využitím analýzy a pozorovania dokumentov.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)