1. Manažment a marketing služieb
MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. Bratislava : Ekonóm, 2002. 213 s. ISBN 80-225-1570-1Ohlasy:
[4] VANČÍKOVÁ, Jana. Riadenie vzťahov so zákazníkmi: aspekt medzinárodného obchodu so službami v EÚ. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : medzinárodná konferencia konaná v rámci "Týždňa vedy na Slovensku 2005". Bratislava : EKONÓM, November 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 177-183.
[4] VANČÍKOVÁ, Jana. Marketingový prístup v rozvíjajúcom sa postavení služieb v domácom i medzinárodnom obchode. In Mladá veda 2005 [elektronický zdroj] : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Budúcnosť Európy je v rukách mladých. Nitra : Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre, 2006. CD-ROM. ISBN 80-8069-673-X
[4] ELIAŠOVÁ, Darina - PACHINGEROVÁ, Mária - DENDIŠ, Ľubomír. Kúpeľníctvo. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 170 s. ISBN 80-225-1687-2.
[3] LEDNICKÝ, Václav. Využití technických památek v českém cestovním ruchu. Ostrava : VŠB-TU, 2004. 126 s. ISBN 80-248-0611-8
[4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.