Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
Source document
Výskumno-vedecké aktivity katedier zameraných na marketing a obchod s dôrazom na Obnoviteľné zdroje energie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 8. - 10. mája 2008, Starý Smokovec - Vysoké Tatry. - Košice : Katedra marketingu PHF EU, 2008. ISBN 978-80-225-2580-0
Produkt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl s cieľom identifikácie postavenia študijného odboru Obchodné podnikanie v sústave odborov vied a v konkurenčnom prostredí trhu vysokoškolského vzdelávania na Slovensku. Potreba neustálej analýzy marketingového prostredia vysokej školy a nevyhnutnosť reflektovania nielen na potreby zákazníka - študenta, ale aj na potreby hospodárskej praxe a tiež spoločnosti do poskytovaného produktu, príslušného študijného odboru. Vývoj počtu študentov ekonomických vied, Obchodného podnikania.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E09 00047-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
87.6 KB
z IP adresy EU po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.