1. Význam výučby interkultúrnej komunikácie na Fakulte medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave
SYS | 0094468 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502072041.9 | |
100 | $a 20090512d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Význam výučby interkultúrnej komunikácie na Fakulte medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave $f Viera Bocková |
330 | $a Interkultúrny prístup vo vzdelávaní - nová metodika, ktorá sa pokúša spojiť lingvistické, psychologické, sociálne, ekonomické, politické a kultúrne faktory. Dôležitosť vlastnej kultúrnej identity. Výučba reálií anglicky hovoriacich krajín a ponuka širokého spektra tém patriacich do interkultúrneho vzdelávania. Vplyv multikultúrneho prostredia a integrácie podnikov do nového podnikateľského prostredia na obchodné zvyklosti ako aj na spôsob myslenia a konania ľudí. Interkultúrna kompetentnosť - dlhodobý cieľ založený na interdisciplinárnom princípe. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0094169 $1 010 $a 978-80-225-2726-2 $1 200 1 $a Medzikultúrny dialóg - nástroj stability a rozvoja európskeho priestoru $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 13.10.2008 v Bratislave $f zborník upravili a zostavili (editori zborníka): Marta Zágoršeková, Peter Barát $v S. 27-31 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 195 s. |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004814 $a predmety učebné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002410 $a identita |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002812 $a komunikácia multikultúrna |
675 | $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0029325 $a Bocková $b Viera $p EUBUJA $9 100 $4 070 $T Ústav jazykov EU - zrušené |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20090512 $g AACR2 |