1. Je syndróm vyhorenia diagnózou nášho školstva?
Title | Je syndróm vyhorenia diagnózou nášho školstva? : postihuje všetky roviny učiteľovej osobnosti |
---|---|
Author info | Tatiana Soroková |
Author | Soroková Tatiana |
Source document | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 1 (2010), s. 20-26. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2010. ISSN 1336-9849 |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
systematics | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Keywords | školstvo * učitelia * profesiografia * pedagogika * výchova * študenti * motivácia pracovná * schopnosti pracovné * stresy * hygiena duševná |
Annotation | Vzdelávanie a výchova ako pedagogický proces cieľom ktorého je rozvoj osobnosti. Učiteľ ako realizátor psychohygienických zásad aplikovaných v pedagogickom procese. Strata profesionálneho alebo osobného záujmu v určitej profesionálnej oblasti tzv. syndróm vyhorenia (z angl. burn out syndrome). Symptómy tohto syndrómu u učiteľov. Odporúčania a prevencia pre učiteľskú prax. Kvalita slovenského školstva. |
Database | ARTICLES |
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Numbers | 2010: 1-12 |