1. Blended learning ako prostriedok k nadobudnutiu znalostí a kľúčových kompetencií vo výučbe anglického jazyka
Title | Blended learning ako prostriedok k nadobudnutiu znalostí a kľúčových kompetencií vo výučbe anglického jazyka |
---|---|
Author info | Monika Porubanová |
Author | Porubanová Monika |
Source document | Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. S. 1-5. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5 |
Document kind | schedule of articles from year books |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
systematics | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Keywords | štúdium vysokoškolské * programy študijné * jazyky cudzie * angličtina * vzdelávanie elektronické * technológie informačné |
Annotation | Osvojenie si znalostí z cudzieho jazyka, ktoré možno nadobudnúť prostredníctvom blended learningu. Komunikačná, informačná a sociálna kompetencia. Spracovanie danej odbornej tematiky v cudzom jazyku a stanovenie si cieľov pre ďalšie vzdelávanie. Asynchrónny spôsob vyučovania. |
Database | ARTICLES |