Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : Herľany, 6.-8. apríl 2010. S. 45-55. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-2966-2
Príspevok predstavuje konštrukciu matice požiadaviek zákazníkov v plánovacej časti projektov vývoja. Ide o domček kvality využívaný v metóde QFD. Autor poukazaje na hlavné problémy jeho konštrukcie. Domček kvality je subjektívna metóda, ktorá transformuje požiadavky zákazníka do technických parametrov produktu. Konštrukciou domčeku kvality zistíme najdôležitejšie väzby, ktoré majú vplyv na požiadavky zákazníka a tým pádom aj na jeho spokojnosť s produktom. Cieľom QFD je predvídať zlyhania a predchádzať závažným chybám produktu, pretože chyby odhalené až vo fáze produkcie je (nielen z hľadiska nákladov) náročnejšie odstrániť.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E10 01235-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
548.3 KB
z IP adresy EU po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.