1. Cudzie jazyky a kreativita v európskych dokumentoch a v praxi
SYS | 0116992 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502072314.9 | |
100 | $a 20100823a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Cudzie jazyky a kreativita v európskych dokumentoch a v praxi $d Foreign languages and creativity in EU documents and in practice $f Daniela Gondová |
330 | $a Tvorivosť zakotvená v dokumentoch Európskej únie zabezpečuje pedagogickým odborníkom vo vyučovaní cudzích jazykov podporu v ich snahách ju vniesť do práce s učiacimi sa. Aj napriek niektorým protirečeniam je kreativizácia, kreativistický prístup k vyučovaniu cudzieho jazyka a v širšom meradle k výchove celistvej bytosti podstatnou súčasťou pedagogického procesu. Prostredníctvom tohto prístupu môže učiteľ využívať mnohé nástroje, ktoré mu multilingválny priestor Európskej únie poskytuje. Moderné komunikačné prostriedky môže učiteľ využiť v projektovom, skupinovom i individuálnom prístupe k vzdelávaniu učiaceho sa. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0117758 $1 010 $a 978-80-225-2993-8 $1 200 1 $a Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe III $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave konaná pod záštitou Cercles : zborník príspevkov : Bratislava, 24. a 25. júna 2010 $f editori: Helena Šajgalíková, Zuzana Ondrejová, Daniela Breveníková $v S. 72-77 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM [13,35 AH] |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0018481 $a Gondová $b Daniela $p EUBFAJKRS $9 100 $4 070 $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20100823 $g AACR2 |