Pri životnom cykle aplikovaných produktov môže byť ich dlhodobé pôsobenie na trhu určitou výhodou. Každá zmena u produktu v hotelierstve môže mať vplyv na rast alebo pokles dopytu po ňom. Mnoho produktov v hotelierstve si užíva svoje úspechy a sú ekonomicky efektívne aj v období ich zrelosti. Sú to produkty, ktoré majú za sebou svoje dozrievanie v rámci životného cyklu produktu , počas, ktorého boli aplikované rôzne inovácie a ich variácie. Pri aplikovaných hotelových produktoch s charakteristickými črtami majú inovácie imidž krátkodobého vplyvu.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E11 01865-061, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
47.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.