MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 238-245 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
Nevyhnutnosť využitia marketingovej komunikácie v oblasti automobilového priemyslu a poukázanie na nesprávne vnímanie segmentácie prémiových automobilových značiek zákazníkmi. Porovnanie atribútov prémiovej a luxusnej značky. Segmentácia prémiových automobilových značiek. Podiel prémiových značiek na slovenskom trhu v roku 2014.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E16 00002-016, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
626.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.