Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. Roč. 13, č. 1 (april 2017), s. 27-32. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2017. ISSN 1337-2955
Odovzdávanie a osvojovanie si vedomostí sa nevyhnutne musí preniesť do výchovno-vzdelávacieho procesu na všetkých stupňoch vzdelávania. Jednou z hlavných úloh je zvyšovanie kvality všetkých foriem pedagogického procesu na vysokých školách, ktoré sú uplatňované pri výučbe a tie je potrebné neustále sledovať a zdokonaľovať. Od kvality vyučovania a učenia závisí kvalita vzdelania a od kvality vzdelania závisí pokrok jednotlivcov, ako aj pokrok celej spoločnosti. Tým, že sa budú zlepšovať možnosti získavania nových poznatkov, bude sa zvyšovať aj úroveň vzdelávania. To si vyžaduje zdokonaľovanie didaktických pomôcok a zavádzanie nových metód do vyučovania, ku ktorým patrí na jednej strane skvalitňovanie tradičných vyučovacích metód a na druhej strane zavádzanie aktivizujúcich vyučovacích metód. Vyššia kvalita vzdelávania sa dá najlepšie dosiahnuť vhodnou kombináciou oboch vyučovacích metód.