Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 27-34. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
Klasifikácia nákupných centier v USA, vymenovanie najväčších nákupných centier v Európe a vybrané nákupné centrum, ktoré je možné radiť k lídrom z hľadiska uplatňovania zážitkového marketingu v retail manažmente. Alternatívy možného odlíšenia sa od konkurencie a prezentovanie zážitkového marketingu v maloobchodnej praxi. Súčasné nákupné centrá vo všeobecnosti tvoria komplex predajní, stravovacích zariadení a prevádzok služieb plánovite vytvorených, usporiadaných a riadených jedným majiteľom, pričom prevádzkovateľmi obchodných jednotiek sú nájomcovia. Nákupné centrá bývajú vybudované a následne prevádzkované podľa určitej koncepcie a pravidiel tak, aby návštevníci mali možnosť nachádzať optimálne podmienky nielen pre nákup produktov a služieb, ale aj pre trávenie voľnočasových aktivít. Často krát sú nákupné centrá prepojené s atrakciami, ktoré majú za úlohu odlíšiť ich od iných nákupných centier a zároveň prilákať početnú klientsku základňu.
Public work category
Scientific titles in home not carented magazines and other year-books