1. Mining and linguistically interpreting data from questionnaires
Title | Mining and linguistically interpreting data from questionnaires : influence of financial literacy to behaviour | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Dolovanie a lingvistická interpretácia údajov z dotazníkov: vplyv finančnej gramotnosti na správanie sa | ||||||||
Author info | Miroslav Hudec, Zuzana Brokešová | ||||||||
Author | Hudec Miroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | ||||||||
Co-authors | Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH | ||||||||
Source document | Data 2017 : proceedings of the 6th international conference on data science, technology and applications : July 24 - 26, 2017 Madrid, Spain. Pp. 249-254 online. - [Setúbal] : Scitepress - Science and technology publications, 2017 ; Data 2017 international conference on data science, technology and applications. ISBN 978-989-758-255-4 | ||||||||
Výstup z projektu | VEGA 1/0849/15 Ekonomické a spoločenské súvislosti informačnej nerovnováhy na poistnom trhu | ||||||||
Note | VEGA 1/0849/15. - Registrovaný: Scopus | ||||||||
Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Portugal | ||||||||
Keywords | analýza dát * dáta * dolovanie dát * spracovanie dát * dotazníky * metódy kvantitatívne * jazyk materinský * jazykoveda * kvantifikácia * množiny hmlisté * gramotnosť finančná * správanie * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * riziko * rozhodovanie finančné | ||||||||
Annotation | Dolovanie dát z dotazníkov a lingvistická interpretácia informácií o vplyve finančnej gramotnosti na správanie sa jednotlivca. Využitie fuzzy množín a fuzzy logiky pri formalizovaní jazykových pojmov a interpretácii dát pomocou krátkych kvantifikovaných viet prirodzeního jazyka. | ||||||||
Public work category | Reports at international scientific conferences | ||||||||
Registered in | SCOPUS | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E17 00462-001, online | ||||||||
|