1. Tvorivosť učiteľa ako súčasť rozvoja kreativity žiakov
SYS | 0237193 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20220321095637.4 | |
100 | $a 20171109a2017łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Tvorivosť učiteľa ako súčasť rozvoja kreativity žiakov $e tvorivý prístup k učeniu $f Emília Krajňáková |
330 | $a Podstata tvorivosti z pohľadu pedagógov. Cieľ tvorivej činnosti učiteľov. Pedagogická tvorivosť v praxi. Vlastnosti tvorivého učiteľa. Ukážka príkladu. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0237077 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 12, č. 10 (2017), s. 14-19 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2017 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006674 $a tvorivosť vedecká |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006241 $a škola a prax |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0070643 $a Krajňáková $b Emília $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20171109 $g AACR2 |