Penetration and Diffusion Model of Product Innovation on Selected Market of the European Union Country
Author info
Jakub Kintler
Author
Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí I. : [zborník vedeckých statí]. S. 40-49 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Rybárová Daniela ; Šagátová Slavka ; Szarková Miroslava ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-225-4473-3
Penetrácia a difúzia trhu produktovou inováciou. Difúzia definovaná ako proces, ktorým je inovácia komunikovaná (ponúkaná, predávaná) prostredníctvom rôznych kanálov v určitom čase medzi potenciálnymi spotrebiteľmi. Difúzne modely používané ako predpoveď osvojenia si nového produktu spotrebiteľmi. Krivka difúzie trhu produktovou inováciou. Bassov model difúzie trhu. Aplikácia Bassovho modelu difúzie trhu inováciou z oblasti audio-elektroniky.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E17 01186-006, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
739.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.