Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. S. 149-161. - Banská Bystrica : Belianum, 2018 / Kusá Alena ; Minárová Martina. ISBN 978-80-557-1452-3
Trend dodržiavať v reklame princípy spoločenskej užitočnosti a užitočnosti pre spotrebiteľa. Problematika reklamy z pohľadu etiky. Zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Všeobecné požiadavky na reklamu podľa zákona. Porovnávacia reklama a jej kritériá. Zákaz reklamovať určité výrobky. Hlavné ciele Rady pre reklamu. Etický kódex Rady pre reklamu. Klamlivá reklama. Príklady klamlivých reklám z praxe.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E18 00671-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
612.1 KB
z IP adresy EU po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.