Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
Source document
Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 21.9.2018 Skalica, Slovensko. S. 43-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4567-9
Správanie zákazníka pri nákupe cez internet. Model See, Think, Do, Care - zložený zo štyroch fáz, poskytuje pohľad na cestu zákazníka a umožňuje firme zistiť, kam by mala zamerať svoje úsilie pri komunikácii so zákazníkmi.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E18 00826-007, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
177.8 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.