MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 130-140 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
Diverzifikácia marketingových aktivít do internetového prostredia. Tri základné subjekty, ktoré stoja pri vývoji, implementácii a vyhodnocovaní marketingových aktivít. Identifikácia rôznorodosti potrieb digitálnych marketingových subjektov v procese digitálnej marketingovej stratégie. Proces aplikácie marketingovej stratégie v digitálnom prostredí. Potreby jednotlivých subjektov digitálneho marketingu.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E18 00968-013, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
777.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.