1. Gamifikovaný rozvoj strategických zručností
SYS | 0254292 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20221104111759.2 | |
100 | $a 20190527a2019łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Gamifikovaný rozvoj strategických zručností $f Boris Kapucian |
330 | $a Gamifikovaný rozvoj strategických zručností. Opis gamifikovaných m-learningových riešení. Tri piliere vzdelávania (strategické hry, metakognitívne modely, sprostredkovanie učenia a transfer vedomostí). Opis výskumných projektov a ich zistenia. Efektívny proces učenia prostredníctvom gamifikačného nástroja Accelium. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0253822 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 14, č. 5 (2019), s. 24-26 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2019 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0058021 $a pedagogika sociálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007253 $a vzdelávanie ďalšie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002377 $a hry |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0060039 $a Kapucian $b Boris $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20190527 $g AACR2 |