1. Being a Learner-Centred Teacher of English as a Foreign Language (EFL) for 21st Century
Title | Being a Learner-Centred Teacher of English as a Foreign Language (EFL) for 21st Century | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Author info | Katarína Zamborová | ||||||||
Author | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Source document | Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 241-246 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Dulebová Irina. ISBN 978-80-972278-4-5 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
Keywords | vzdelávanie * pedagogika * jazyky cudzie * angličtina * učitelia * študenti | ||||||||
Annotation | Porovnanie prístupu orientovaného na žiaka s tradičnými názormi na vyučovanie v 21. storočí. Úlohy, ktoré učiteľ anglického jazyka ako cudzieho so zameraním na žiaka preberá, ako aj praktické rady pre učiteľa cudzieho jazyka. | ||||||||
Public work category | Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E19 00197-012, kópia plného textu | ||||||||
|