Pidpryjemnyctvo, torhivlja, marketynh: stratehiji, technolohiji ta innovaciji : tezi dopovidej II mižnarodnoji naukovo-praktičnoji internet-konferenciji (Kijiv, 29 travnja 2019 roku). S. 138-141 online. - Kiev : Kyiv National University of Trade and Economics, 2019 / Mazaraki A.A. ; Pidpryjemnyctvo, torhivlja, marketynh: stratehiji, technolohiji ta innovaciji Mižnarodnoji naukovo-praktičnoji internet-konferenciji
Popis fungovania inštitúcií na porovnávanie a testovanie tovarov. Ich prínos pre spotrebiteľa a verejnosť. Fungovanie spotrebiteľkých organizácií v Nemecku, Veľkej Británií a Česku.
Public work category
Scientific works in not noticed year-books from international undertakings, foreign year-books
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00441-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
464.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.