Zahradník Peter EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Source document
Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 628-634 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
Zákazník je kľúčový článok podnikového procesu pre ktorýkoľvek podnik. Je preto nevyhnutné sledovať, vytvárať a udržiavať čo najpriaznivejší vzťah medzi podnikom a zákazníkom. V dnešnej dobe sa využívajú systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi - CRM systémy. Aktuálne trendy v CRM systémoch.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00815-073, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
464.8 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.